Kommenttin LinkedIn -alustalla olleeseen 'julkaisuun' teen 100 postausta

100-postausta voi toisaalta nähdä sosiaalisen median 'käyttösuunnitelmana':

- mahdollisuudet seuraajamäärän tavoitettavuuden kasvattamiseen ovat hyvät

- LinkedIn -julkaisut mahdollistavat tulevaisuudessa myös julkaisujen kaupallistamisen

- 'postauksia' ei kuitenkaan pidä julkaista vain siksi 'koska täytyy' vaan lähtökohtaisesti yrittää sitouttaa lukijat idealla, mielenkiinnolla, helposti saavutettavuudella, kiinnostavuudella jne.

-vaikka vaarana on 'feedin' muuttuminen massaan hukkuvaksi ja kliiniseksi on hypoteesina hyvä pitää tiliseurannan seuraajamäärään kasvua optimoimalla ja kohdentamalla jakaamaansa sisältöä sekä brändäytyä omilla kasvoillaan sosiaalisessa mediassa positiivisesti!

Morriksen rakentama ‘pirssi’ [Lego] 🙋. Morris ei liity mitenkään LinkedIn -tekstiin tai sen tekijään, paitsi että tekijä on Morriksen kummi 😂